Let op: U gebruikt Internet Explorer. Voor een optimale weergave en werking adviseren wij een andere browser te gebruiken. Zoals Microsoft Edge (Al aanwezig op uw computer) of Google Chrome.

Cliënten geven ons een

7,8

Contact

Bel of mail voor informatie, advies of aanmelden

Het Viersprong Klantburo helpt verwijzers en (toekomstige) cliënten met vragen over behandelingen en inzage in dossiers. Stel je vragen in ons spreekuur, of reserveer een tijdsblok van 15 minuten en we bellen op het afgesproken tijdstip terug. Wij helpen graag verder met:

Krijg je al hulp van ons?

Ben je in behandeling en heb je vragen aan je behandelaar of over je afspraken? Bel dan de vestiging waar je naartoe gaat en we helpen je snel verder:
Adressen van de Viersprong

Heb je met spoed hulp nodig?

Neem dan contact op met je huisarts en/of huidige behandelaar.

Ben je al aangemeld, maar nog niet in behandeling?

Bel of mail onze medische administratie. Dat kan maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur:

Vragen over afspraken en behandeling van een ander

Bel of mail je namens je cliënt, een familielid of goede bekende? Dan hebben we toestemming nodig van degene die de behandeling krijgt. Die toestemming kan hij/zij mondeling geven als je samen belt. Lukt dat niet, mail ons dan je vraag en je mobiele telefoonnummer. Vervolgens sturen we een beveiligde e-mail met SMS-code waarin we je vragen een toestemmingsformulier in te laten vullen. Dat kun je terugsturen met een antwoord in onze beveiligde e-mail. Nadat we de toestemming hebben ontvangen, nemen we je vraag in behandeling.